FAQ – Antwoord op jouw vragen
Je kiest zelf wanneer je de box ontvangt. In het checkout proces kies je de dag die jou het best uitkomt. Liever de box zo snel mogelijk ontvangen? Dan lukt dit meestal binnen 1 รก 2 dagen.
Natuurlijk is dit mogelijk! Neem even contact op met onze borrelspecialist Patrick! Hij heeft alle ins en outs van de producten die in onze bestaande boxen zitten en wat er nog meer aankomt!
Foutjes maken we natuurlijk allemaal wel eens, vooral wanneer je zo enthousiast bent over onze superlekkere borrelboxen. Heb je bijvoorbeeld een verkeerde bezorgdatum aangegeven, omdat je niet kon wachten om je box thuis te hebben? Stuur uiterlijk 24 uur van te voren de juiste datum of andere informatie in een e-mail naar info@navijfen.nl onder vermelding van je naam, afleveradres en besteldatum. Wij zorgen er dan voor dat jouw box alsnog op de juiste datum binnenkomt.
Wees niet bang, het is nog niet te laat. Houd even je Track&Trace code in de gaten en de avond voor de bezorging, rond een uur of 21:00 kun je het pakketje naar een parcelshop sturen. Zo kun je toch genieten van je pakketje!
Ja, dat kan! Als je weet of je een doosje van die lekkere wijn, chique tartufo chocolaatjes of juist van de noga wil hebben, kun je het beste even het contactformulier invullen. Dan komen we zo snel mogelijk bij je terug!
Veel van onze producten importeren wij exclusief naar Nederland, en natuurlijk willen we zo veel mogelijk mensen van deze fantastische producten laten genieten. Wil je weten hoe je ze in jouw eigen winkel kunt verkopen? Stuur dan even een e-mail naar patrick@navijfen.nl en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.